من چیستم؟

من چیستم؟

افسانه ای خموش در اغوش صد فریب

گرد فریب خورده ای از عشوه ی نسیم

خشمی که خفته در پس هر درد خنده ای

رازی نهفته در دل شب های جنگلی...

من چیستم؟

فریاد های خشم به زنجیر بسته ای...

بهت نگاه خاطره آمیز یک جنون

زهری چکیده از بن دندان صد امید

دشنام پست قحبه ی بدکار روزگار

من چیستم؟

بر جا ز کاروان سبکبار آرزو

خاکستری براه

گمکرده مرغ دردبدری راه آشیان

اندر شب سیاه

من چیستم؟

یک لکه ای ز ننگ بر دامان زندگی

وز ننگ زندگانی آلوده دامنی

یک ضجه ی شکسته به حلقوم بیکسی

راز نگفته ای و سرود نخوانده ای

من چیستم؟

....................

...................

....................

..................

من چیستم؟

لبخند پر ملامت پاییزی غروب

در جستجوی شب....

یک شبنم فتاده به چنگ شب حیات

گمنام و بی نشان

در آرزوی سر زدن آفتاب مرگ

 


نظرات شما عزیزان:

HGH
ساعت22:47---22 تير 1391
هرگاه تک تک کلمات یک شعر، برای حیاتش حیاتی بودند، یک شعرِ فاخر رو تشکیل میدن
پاسخ:من این قسمت کتاب بودم که جالب بود.دیگه اونشو دکتر میدونه!


محمدرضا
ساعت1:01---22 تير 1391
شریعتی؟؟؟؟؟؟شاید هم نه!!!
پاسخ:با تشکر!!!!


ميلاد
ساعت0:30---22 تير 1391
سلام وبلاگ خوبي داريد باتشكر .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!((((منت
پاسخ:تا با تشکرشو فهمیدم! به هر حال ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:دکتر علی شریعتی,گفتگوهای تنهایی,من چیستم, | 1:12 | نویسنده : milad daryaee |

  • دانلود کتاب
  • وکیل